Покупай местное

ЗаголовокПокупай местное
Publication TypeJournal Article
Year of Publication2013
AuthorsПлешаков, С. А.
JournalЭлектронный журнал "Местное устойчивое развитие"
Volume7
Date Published03/2013
Abstract

Впечатления автора об опыте города Портленд по созданию бренда «Покупай местное», его продвижению и рекламе для коллективного имиджа всех бизнесов, являющихся частью сообщества, для получения тех же преимуществ, которыми обладают сетевые компании.

Статья опубликована в журнале «Сообщества и Альянсы на муниципальном уровне», 2012, № 23, 60-63

English Abstract

Local Products are Better than Imported

S.A.Pleshakov, Khabarovsk Krai Charitable Public Organization "Green House"

Annotation

In this article, the author describes his impression of the experience of the city of Portland in creating a brand “Buy Local”, its promotion and advertising to enhance the collective image of community businesses and help them obtain the same advantages as chain companies are enjoying.

The article was printed in the journal Communities and Alliances, 2012, No. 23, 60-63

Full Text

Впечатления автора об опыте города Портленд по созданию бренда «Покупай местное», его продвижению и рекламе для коллективного имиджа всех бизнесов, являющихся частью сообщества, для получения тех же преимуществ, которыми обладают сетевые компании.

Покупай местное by Электронный журнал